Zero-tól az ATPL-ig Képzés

Képzések
EASA PPL
ATPL Elmélet
Időgyűjtés
Éjszakai Jogosítás
SE IR Jogosítás
MEP osztály jogosítás
CPL
ME IR Jogsítás

Modul 1 – PPL(A) Magán Pilóta Engedély

Az első lépés céljaid megvalósításához a magánpilótai engedély PPL(A) megszerzése. A képzés két részből áll, az elmélet távoktatás útján történik, a gyakorlati része legalább 45 repült óra. A jelentkezők nagy része kevesebb mint 2 hónap alatt végzi el a gyakorlati képzést. A program végén gyakorlati készségfelmérést kell tenni egy hatósági vizsgáztatóval. A PPL szakszolgálati engedéllyel gond nélkül repkedhetsz Európán belül bárhol és akár családod és barátaidat is elviheted egy körre!


Modul 2 – EASA ATPL Elméleti kurzus

A PPL(A) szakszolgálati engedély megszerzése után, növendékeink azonnal megkezdhetik a légiforgalmi pilóta engedélyhez(ATPL) szükséges elméleti képzést Európa szerte használt, hatóságilag elfogadott CATS távoktatási rendszerünkön keresztül. 14 tantárgy előrehaladási tesztjeinek kitöltése és összesen legalább 650 óra akkreditált tanulás szükséges. Elméleti vizsgákat növendékeinknek lehetősége van helyben megtenni ezzel is csökkentve utazási költségeiket valamint esélyeiket növelve egy új helyszínből és az utazásból adódó stressz megszüntetésével.


Modul 3 Irányított Időgyűjtés

A magasabb szintű képzésekhez szükséges minimum 88 órányi időgyűjtést növendékink PPL szakszolgálati engedélyük kézhezvétele után általában azonnal megkezdik ezzel szinten tartva és javítva eddig megszerzett tudásuk. Az időgyűjtés és az ATPL elméleti tanfolyam egy időben futhat. Irányított időgyűjtésünk során növendékeink tapasztalatot szereznek folyamatosan nehezedő repülési feladatok végrehajtásával többek között irányított külföldi nemzetközi repülőterekre való átrepülések során.


Modul 4 – Éjszakai Jogosítás

Az éjszakai VFR jogosítás megszerzését növendékeinknek a 100.-ik órájukhoz közeledve javasoljuk megszerezni mivel ez műszer jogosítási képzésük előfeltétele. Az NVFR kiképzés elméleti és gyakorlati részből tevődik össze. Az elméletet és gyakorlatot házi-vizsga követi. Az kurzus általában 2-3 éjszaka alatt befejezhető.


Modul 5 – SE IR Jogosítás

50 óra kétkormányos képzés és hatósági készségellenőrzés szükséges az egy-hajtűműves műszerrepülő jogosítás megszerzéséhez. A képzést általában 2 hónap leforgása alatt lehet teljesíteni.


Module 6 – MEP osztály jogosítás

A két-hajtóműves dugattyús osztály jogosításhoz minimum 6 órás képzés szükséges PA34 Seneca III típusú repülőgépünkön. A képzés hatósági készségellenőrzés köteles azonban növendékeink azt szoktuk javasolni, hogy a készségellenőrzést a CPL képzés befejezése után tegyék meg(így +5 óra ME tapasztalattal fognak rendelkezni). A kurzus 2-3 nap alatt elvégezhető.


Module 7 – CPL Kereskedelmi Pilóta Engedély

A CPL képzés IR-rel rendelkezők részére 15 óra gyakorlati képzés. A kurzus részben két-hajtóműves (5 óra) részben SEP repülőgépeken zajlik. Megszerzéséhez hatósági készség-ellenőrző vizsgarepülés szükséges.


Module 8 – ME IR Két-hajtóműves Műszer Jogosítás

Az egyik utolsó lépcső a „nagygépes” pilótává váláshoz az ME IR megszerzése. Az átképzés 6 repült óra ami 2-3 nap alatt teljesíthető és hatósági készség-felmérő vizsgával zárul.